Strona główna Galeria Archiwum O szkole Kontakt

Projekty edukacyjne

Biblioteka

Wycieczka członków Spółdzielni do Wrocławia

W dniach 24-26.10.2017r. członkowie Spółdzielni Uczniowskiej „U Staszka” w ZS RCKU Nr 3 im. Stanisława Staszica w Łosicach uczestniczyli w wycieczce do Wrocławia wraz z opiekunami – p.Anną Wysokińską i p.Justyną Olizaruk-Kordaczuk.
     Podróż z Warszawy do Wrocławia odbyła się samolotem. Zatrzymaliśmy się w Hostelu w centrum miasta. Po zakwaterowaniu udaliśmy się na spacer  na Wrocławski Rynek który przyciąga urokiem zabytkowych kamienic, żywiołowością i klimatem wyjątkowego centrum europejskiej metropolii. Stary Ratusz we Wrocławiu jest unikatowym w skali europejskiej zabytkiem świeckiej architektury gotyckiej.  W jego podziemiach działa do dzisiaj Piwnica Świdnicka, jedna z najstarszych w Europie restauracji. Następnego dnia wybraliśmy się do interaktywnego centrum nauki  Hydropolis prezentującym wodę i wiedzę na temat tej najważniejszej dla życia substancji. Następnie przeprawiliśmy się na drugi brzeg Odry kolejką linową POLINKA i udaliśmy się do
wrocławskiego Zoo razem z Afrykarium, które w wyjątkowy sposób prezentuje środowisko wodne Czarnego Kontynentu. Po mile spędzonym czasie wróciliśmy tramwajem do Hostelu, odpoczęliśmy, by następnego dnia wrócić samolotem do Warszawy.

Wszyscy uczestnicy wycieczki są bardzo zadowoleni z trzydniowej wyprawy, niektórzy odbyli swój pierwszy lot samolotem i dowiedzieli się dużo ciekawych rzeczy.